[SOL的一生] 手術室篇

無錯,係 SOL,唔係 KOL。SOL,全名 Space-Occupying Lesion,中譯「阻住位置嘅損傷」,理論上係用黎形容腫瘤,實際上,佢係醫學生嘅別稱。

醫學生係醫療體制入面最低微嘅一群。一般醫護人員有各自嘅工作,就算係護理系學生都可以幫助到病房日常運作,唯獨係醫學生係病房出現係不能夠作出任何貢獻,無得幫手、無得工作,只可以上堂、Clerk Case 同埋企。因著我地嘅無能,我地嬴到好多嘅稱號,包括牆紙、Drip Stand (吊鹽水用嘅支架)等等。個人黎講,呢一堆都已經係美譽,正如開講有云,「一張廁紙都有佢嘅用處」,Drip Stand 其實比醫學生有用太多,所以我個人認為最貼切嘅稱號,依然係 SOL。

今日我就帶大家睇下 SOL 嘅生活。


 

一班腫瘤黎到手術室上堂,觀摩手術,怕怕羞羞咁企左係角落。

外科醫生:「企咁遠做咩!睇鬼到咩!過黎!」

腫瘤於是轉移左去手術枱枱頭。

麻醉醫生:「呢到無菌區,麻醉儀器係哂到,唔好企呢邊。」

腫瘤於是轉移左去手術枱側面。

護士姐姐:「唔好企呢面!儀器放哂係到,我會做唔到野!」

腫瘤於是轉移左去手術枱床尾。

外科醫生:「較燈!」

護士哥哥:「係!學生唔該唔好阻住張櫈,我要整好盞燈。」

腫瘤於是返返去一開始嘅角落。

識唱一齊唱:又回到最初的起點…

發表留言

WordPress.com 網站.

向上 ↑